0 položky - 0 Kč
info@babyotisk.cz telefon+420 602 264 143

Reklamace

Vše se bohužel může pokazit. Ale nezoufejte. Jsme na to připraveni a rádi Vám pomůžeme. Na této stránce najdete návod, jak postupovat. Bez právnické hatmatilky a skrytých dvojsmyslů. Pokud si naopak libujete v paragrafech, tak si můžete přečíst obchodní podmínky.

Jak postupovat při reklamaci:

  1. Zavolejte nám na telefonní číslo +420 725 388 245. Společně se pokusíme zjistit, zda se nejedná o nějakou vlastnost produktu nebo nemůžete odstranit závadu sami. Určitě nechceme, aby jste marnili čas čtením návodů nebo vyhledáváním na internetu. Chceme aby si vám otisk vydařil a aby jste z produktu měli radost.
  2. Pokud chybu neodstraníme po telefonu, požádáme o zaslání vadného produktu zpět k nám. Adresu najdete v kontaktech. Náklady na dopravu Vám samozřejmě pošleme na účet po uznání reklamace.
  3. Pokud máme zboží na skladě, zpravidla ihned po přijetí vadného kusu expedujeme nový k vám. Reklamace tak teoreticky může být vyřízena do 3pracovních dnů, o což se také snažíme. Pokud již nebudete mít důvěru ke zboží, tak Vám vrátíme peníze. Ale to by nás velmi mrzelo.

 

A to je vše. Vidíte, že to není nic složitého.